Trafik Kazasında Maddi - Manevi Tazminat Nasıl Alınır?

1-) Tazminatın Belirlenmesi

Trafik kazası neticesinde müteveffanın mirasçıların alabileceği maximum düzeydeki tazminat  hasar uzmanlarımız tarafından yaklaşık olarak tespit edilip tarafınıza bilgi verilir.

Konusunda uzman avukatlarımız adına “sadece maddi - manevi tazminat ile sınırlı” olmak üzere vereceğiniz avukatlık vekaletnamesiyle birlikte işlemleriniz başlatılır. (Vekaletname Örneği)

Tazminat taleplerinizin ödemesi için sigorta şirketine vekaleten ihtar çekilerek, tazminat ödemesi istenir.

Sigorta şirketi tarafından ve/veya üçüncü kişilerden ödenmeyen alacağın tahsili için hukuki prosedür, vekaletname verdiğiniz uzman avukatlarımız tarafından başlatılır ve sonuçlandırılır.

Ücretsiz Maddi Manevi Tazminata İlişkin Hukuksal Danışmanlık

Araç Değer Kaybı Nasıl Hesaplanır?

Araç Değer Kaybında KM Sınırı Var mı?

165.000 KM ve üzeri araçlarda sigorta genel şartlarına göre araç değer kaybı alınamamaktadır.

Araç Değer Kaybı Nasıl Karşılanır?

Kazada kusuru bulunmayan sürücünün araç değer kaybını karşılayacak taraf kazaya neden olan sürücü ve/veya hasara neden olan aracın sigortasıdır.

Araç değer kaybının tahsisi için dava açabileceğiniz süre 2 yıl ile sınırlıdır. Zaman aşım süresi için kazanın gerçekleştiği tarih baz alınır.

Araç Değer Kaybını Kasko Karşılar mı?

Araç değer kaybını kaskonun karşılayabilmesi için, sigortalının kasko poliçesinde değer kaybı klozunun mevcut olması gerekir.